Vállalati kommunikáció

A kommunikációs tanácsadásról itt lehet olvasni.

Itt arról lehet olvasni, hogyan működik a tanácsadás a vállalkozások, vállalatok esetében, a gyakorlatban.

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan üzlet. Nincs ugyan olyan probléma, elakadás, kérdőjel. Azt kell kideríteni, hogy mi van.

Az sem elvárás, hogy konkrét témáról szóljon a felkérés.

Van valami, ami nem működik megfelelően, vagy nem is működik, mert pont az a probléma, hogy hiányzik, akár azt sem tudjuk, pontosan mi.

Vagy tervben van valami, és valahol el kellene kezdeni a megvalósítást.

Hozok néhány példát, milyen területekre gondolhatunk:

  • A klasszikus kérdés: hogyan érhetjük el ügyfeleinket?
  • A klasszikus kérdés 2.0: hogyan nézzünk ki, hogyan fazonírozzuk arculatunkat?
  • A klasszikus kérdés 3.0: hogyan lehet hatékonyabb a kommunikációnk?
  • A klasszikus kérdés 4.0: hogyan kellene a cégen belül kommunikálnunk?
  • Nem klasszikus kérdés: bármi, ami kommunikáció, vagy azt gondolod, hogy az….

A kommunikációs tanácsadás itt kezdődik.

Találkozunk, közösen megfogalmazzuk, hogy pontosan mire vonatkozik a tanácsadás. Itt eldöntjük, hogy mennyi időre van szükség, mit érintünk a tanácsadással.

Elképzelhető, hogy nem találkozunk többet: konkrét kérdés, konkrét válasz. Egyszeri alkalommal.

Elképzelhető, hogy a vállalkozásért dolgozó munkatársaknak adok tanácsot. Az egyéni tanácsadás mellett döntünk. Akár egy-egy, akár több alkalommal, akár csoporttréningek formájában.

Elképzelhető, hogy találkozunk újra, sokszor, és elindítunk egy közös munkát, hosszabb folyamatot, amibe bevonunk specialistákat is, és munkatársakat a vállalkozástól. Azaz komplexen kezelünk, sok-sok kérdést kapunk, sok-sok tanácsot adunk. Folyamatokban, projektekben gondolkodunk.

Alapvetően kis-és közepes vállalkozások, vállalatok támogatásában vagyunk jók.

Menü