Vállalati kommunikáció
A kommunikációs tanácsadásról itt lehet olvasni.
Itt arról lehet olvasni, hogyan működik a tanácsadás a vállalkozások, vállalatok esetében, a gyakorlatban.
Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan üzlet. Nincs ugyan olyan probléma, elakadás, kérdőjel. Azt kell kideríteni, hogy mi van.
Az sem elvárás, hogy konkrét témáról szóljon a felkérés.
Van valami, ami nem működik megfelelően, vagy nem is működik, mert pont az a probléma, hogy hiányzik, akár azt sem tudjuk, pontosan mi.
Vagy tervben van valami, és valahol el kellene kezdeni a megvalósítást.
Hozok néhány példát, milyen területekre gondolhatunk:
- A klasszikus kérdés: hogyan érhetjük el ügyfeleinket?
- A klasszikus kérdés 2.0: hogyan nézzünk ki, hogyan fazonírozzuk arculatunkat?
- A klasszikus kérdés 3.0: hogyan lehet hatékonyabb a kommunikációnk?
- A klasszikus kérdés 4.0: hogyan kellene a cégen belül kommunikálnunk?
- Nem klasszikus kérdés: bármi, ami kommunikáció, vagy azt gondolod, hogy az….
A kommunikációs tanácsadás itt kezdődik.
Találkozunk, közösen megfogalmazzuk, hogy pontosan mire vonatkozik a tanácsadás. Itt eldöntjük, hogy mennyi időre van szükség, mit érintünk a tanácsadással.
Elképzelhető, hogy nem találkozunk többet: konkrét kérdés, konkrét válasz. Egyszeri alkalommal.
Elképzelhető, hogy a vállalkozásért dolgozó munkatársaknak adok tanácsot. Az egyéni tanácsadás mellett döntünk. Akár egy-egy, akár több alkalommal, akár csoporttréningek formájában.
Elképzelhető, hogy találkozunk újra, sokszor, és elindítunk egy közös munkát, hosszabb folyamatot, amibe bevonunk specialistákat is, és munkatársakat a vállalkozástól. Azaz komplexen kezelünk, sok-sok kérdést kapunk, sok-sok tanácsot adunk. Folyamatokban, projektekben gondolkodunk.
Alapvetően kis-és közepes vállalkozások, vállalatok támogatásában vagyunk jók.